fbpx

Kdyby existoval super-levný způsob, jak mít ve svém týmu profesionálního marketéra, který věnuje objevování a testování prodejních strategií na internetu téměř každou svou bdělou hodinu...

Dalo by vám to odvahu přestat spoléhat na informace z videí, blogů, kurzů a přednášek... a konečně udělat z propagace a prodeje vašich služeb nebo kurzů hlavní prioritu?

Pravděpodobně už víte, že i když vymyslíte zázračný lék na všechny nemoci světa, bude to k ničemu, když o tom nikdo nebude vědět, nebo vám nikdo nebude věřit.

Víte, že dokážete pomoci spoustě lidí. Nevíte jen, jak dostat vaši nabídku k těm správným příjemcům a přesvědčit je, aby vaši nabídku využili.

Možná vidíte, jak vaše konkurence, která nemá ani polovinu vašich znalostí nebo zkušeností sbírá ty nejlepší klienty, i když jim účtuje násobky ceny vaší (lepší) nabídky.


Snažíte se dělat to, co oni... Něco vám ale uniká, protože pořád jen sbíráte drobečky, které na vás zbydou.
Pokoušíte se následovat rady z videí, článků, kurzů a přednášek... Ale nedaří se vám je úspěšně aplikovat na vaše konkrétní podnikání. Na vaši osobnost. Na vaši situaci.


Zkoušíte tvořit obsah na každou sociální síť... Zjišťujete ale, že kromě pár sledujících a několika srdíček pod příspěvky vám to nepřineslo žádnou změnu.


I přes rostoucí množství času a energie, kterou věnujete propagaci… Zůstatek na vašem účtě neroste.
Možná došlo i na rozhodnutí předat váš marketing specialistům. Místo vlastního času teď utrácíte peníze, ale stále získáváte jen lajky a sledující.


Na vaši nabídku se nestojí fronta. Klienti chtějí slevy... A vy nechápete, proč všichni vaši potenciální klienti chtějí pracovat s tím jedním člověkem, který je, přiznejme si to, mnohem hloupější než vy. Je to vzhledem? Věkem? Pohlavím?


V pár případech třeba hrálo roli štěstí (ve správný čas na správném místě, náhoda atd.), nebo lepší výchozí pozice (bohatí rodiče, známosti atd.). To ale moc neovlivníte a je zbytečné se na to soustředit.


Většině úspěšných expertů ale pomohla k vyšším sazbám a lepším klientům jedna věc:

Lepší marketingová a prodejní strategie, která ziskově prodává jejich produkty a služby a staví je do pozici autority a celebrity v jejich oboru.


Lidé chtějí pracovat s nimi. Nekoukají, jestli někdo nabízí něco podobného levněji. Chtějí to, co nabízejí ONI.

Tvrdá pravda je tohle:

To, s kým lidé chtějí pracovat, má jen málo společného s kvalitou produktu nebo služby. 

 
Můžeme debatovat o tom, že je to nefér… Nebo to můžeme přijmout jako fakt a využít ho ve svůj prospěch.

Když dokážete prezentovat sebe a svoji unikátní expertízu a unikátní osobnost tou správnou cestou, přestanete být komodita.

Najednou lidé chtějí cokoliv, co nabídnete a jsou ochotni vám zaplatit jakoukoliv částku, kterou vy uznáte za odpovídající. Chtějí pracovat s vámi, ne s kýmkoliv ve vašem oboru.

Prodávat svoji expertízu je díky internetu snazší, než kdy dříve. PRODAT svoji expertízu, je ale těžší, než kdy dříve.

 
Přečtěte si to ještě jednou.

PRODÁVAT je snadné. Každý může vystavit svoji nabídku na internet. Prakticky zdarma. Během pár sekund.

Není ale snadné mezi všemi těmi nabídkami prorazit. Odlišit se. Dostat nabídku ke správným lidem. Přesvědčit je ke koupi... PRODAT je těžké.

A pokud nevíte, co děláte, můžete ve snaze najít zákazníky nebo klienty snadno propálit spoustu peněz a času, a nakonec úplně vyhořet. Bohužel jsem to viděl mockrát.

Dobrá zpráva je, že existuje i strategie, která vám umožní rychle rozpoznat, co funguje a co ne– s minimální investicí. Díky tomu můžete být v zisku téměř od začátku a pak už jen stačí peníze rozmnožovat, reinvestovat zisky a zasahovat více a více lidí.

Tohle je přístup, kterému říkám výkonnostní branding. Primárním cílem je ziskovost. Zároveň ale tvoříte i (osobní) značku. Čím více vyděláváte, tím více lidí můžete zasáhnout. Čím více lidí zasáhnete, tím jste ve vašem oboru známější. Čím jste známější, tím více vyděláváte… A spouští se efekt sněhové koule, který je těžké zastavit.

Takhle rozjetý marketingový systém potom funguje jako raketové palivo, které pohání vaše podnikání. Vaše podnikání je potom raketa, která pozvedá celý váš život.

Konečně si můžete vybírat klienty se kterými chcete pracovat a ne brát každého, za jakoukoliv cenu, jen abyste příští měsíc zaplatili nájem nebo hypotéku.

Můžete pracovat méně. Dělat více toho, co vás baví a naplňuje… A dostávat za to královsky zaplaceno.

Většina podnikatelů ale tenhle systém nikdy neuvede do provozu. Často prostě neví, co mají dělat. Nemají dost zkušeností s propagací a prodejem na internetu.

Jsou experti ve svém oboru. Tomu rozumí. Tomu věnují čas. Nejsou experti na marketing a prodej. 


Aby podnikatelé získávali více zákazníků, zkouší tyhle řešení:


Bezplatná videa, blogové články, webináře…

 Nejspíš už jste zjistili, že za učení z bezplatných zdrojů se platí skrytou cenou: Vaším ČASEM.


Na internetu najdete zdarma všechno. Slepování útržků informací z více či méně důvěryhodných zdrojů, stojí ale hromadu zkoušení, nezdarů a frustrace.


Naučit se úspěšně propagovat svoje produkty nebo služby jen z bezplatných informací pravděpodobně není nemožné. Určitě to ale bude vyžadovat železnou vytrvalost a dlouhé roky učení z pokusů a omylů


Osobně neznám nikoho, kdo by úspěšně prodával svoje produkty jen díky bezplatným informacím z internetu. Většina lidí chvíli zkouší jít touhle cestou a pokud se to nerozhodnou zabalit úplně, přesunou se na některou z dalších možností. 


Jako třeba...


Placené kurzy a školení

 Když pochopíte, že prohrabování smetiště internetu vás posouvá jen velmi pomalu, asi zkusíte získat ucelenější balík know how od někoho, kdo má v prodeji na internetu více zkušeností, než vy. Peníze kupují rychlost.

 

Máte tedy možnost začít s menším kurzem za pár tisíc, který vás posune v nějaké dílčí oblasti. Pořád ale skládáte skládačku a musíte si přijít ještě na hodně věcí (a koupit ještě hodně kurzů).

 

Nebo můžete sáhnout po něčem komplexnějším. Dobrý, komplexní kurz vás bude stát desítky tisíc. Ve výsledku je to ale jeden z nejlepších způsobu, jak získat rychle znalosti, které vás můžou posunout dál.

Co je ale problém s kurzy a školeními je to, že občas narazíte na problém s aplikací obecných informací na vaši konkrétní situaci.

I když je kurz sebelepší, nikdy není šitý 100% na míru vašemu podnikání a vaší osobnosti. Něco možná správně nepochopíte. Něco nebudete vědět jak použít. Něco nebudete chtít použít.
Kurz vám zkrátka ukáže obecné principy. Pořád jsou tam ale individuální nuance každého podnikání, které vás můžou zbrzdit.


Osobní marketingový coaching/mentoring

 Když chcete získat rady přímo na míru vašemu podnikání, kurz vám stačit nebude. Můžete ale sehnat marketingového experta a zaplatit mu, aby s vámi pracoval na vašem podnikání. Budete spolu pak probírat vaše podnikání 1 na 1 a společně tvořit strategie a marketingové materiály tak, aby odpovídaly vaší osobnosti a vašim představám. 


Tohle je možná nejlepší cesta, která ale není dostupná pro každého. Dobrý marketér je žádané zboží. Osobní spolupráce se snadno vyšplhá na statisícové částky. Pokud už je ale vaše podnikání trochu rozjeté a chcete se posunout na novou úroveň, v zásadě se dá říct, že je to dobrá investice.


Přenechat to agentuře

Myšlenka je jednoduchá: “Každý ať dělá to, co nejlíp umí.” Na první pohled to zní logicky. Většinou je to ale absolutně nejhorší možnost


Marketing a prodej není jen o “nastavení reklam.” Je to o komunikaci k potenciálním zákazníkům. O tom, jaké chcete zákazníky. Jak chcete, aby vás vnímali. Jak nastavujete prodejní procesy. Jak určujete ceny. Jaké nabízíte služby... A všechno kolem.


Přenechat otěže vašeho podnikání skupince kreativních mládežníků, kteří o vás a vašem podnikání (a podnikání obecně) vědí velký kulový, je EXTRÉMNĚ ŠPATNÝ NÁPAD.


Získávání zákazníků je ta nejdůležitější část podnikání, kterou se musí každý podnikatel naučit. Bez toho není podnikání.

 
Představa, že někdo bude levně lovit zákazníky za vás a vozit vám je až pod nos, zatímco vy je budete jen obsluhovat, je lákavá. V praxi to takhle ale nefunguje.


Jestli teď nemáte extrémně účinnou prodejní strategii, agentura vám nejspíš více sebere, než získá.



Každé z výše zmíněných řešení vám může pomoci začít získávat více objednávek a zároveň budovat vaši expertní značku. U každého řešení ale bude trvat jinak dlouho, než začnete být v marketingu a prodeji natolik efektivní, že aktivujete efekt sněhové koule a vaše podnikání bude růst rychle a relativně snadno.

Obecně se dá říct, že intenzivnější a osobnější pomoc odborníka přináší rychlejší výsledky. Zároveň ale stojí více peněz.

Méně osobní pomoc je levnější. Je ale také méně efektivní a musíte se připravit na to, že chvíli potrvá, než vám všechno zapadne do sebe a odpíchnete se z místa. Jak už víte, peníze kupují rychlost.

Co kdybyste ale dostali možnost získat úzkou, osobní podporu s prodejem a propagací vašich produktů, a už by se vám nikdy nestalo, že nevíte co máte dělat…?

Co kdybyste měli po boku někoho, kdo vás navede na správnou cestu a řekne vám, na co se máte VY teď soustředit, aby se vaše výsledky zlepšili… A co máte naopak ignorovat…?

Jak by tohle mohlo posunout vaše podnikání?

(Filip) jsem, při své cestě k prolomení tajemství úspěšného prodeje, využil každý druh pomoci, který jsem si mohl dovolit.

Jakmile podnikatelé začali vyhledávat moji pomoc, zkusil jsem si postupně každý druh spolupráce i z druhé strany.

Když jsem potom prodal svůj první úspěšný eshop a začal jsem se věnovat marketingu na plný úvazek, měl jsem dvě možnosti: Mohl jsem začít pracovat s velkými klienty, se kterými jsem pracovat nechtěl, nebo přidat více malých klientů.

Rozhodně jsem si nechtěl nechat znechutit práci, kterou miluji. Druhá cesta tedy byla jasná volba. Budu pracovat s drobnými podnikateli, kteří jsou moje “krevní skupina” a korporátní velké ryby přenechám jiným.

Jenže, když jsem chtěl pomoci více lidem, nemohl jsem jim dát tolik osobní pozornosti...

A s menším množstvím osobní pozornosti jsem nedokázal lidem tolik pomoci…

Cítil jsem se z toho trochu jako v bludném kruhu.

Nakonec jsem se rozhodl vytvořit vlastní model spolupráce, který tenhle bludný kruh rozbíjí a přináší osobní spolupráci, za cenu, kterou si může dovolit každý podnikatel, který si chce nechat pomoc.

Chcete získat neomezenou osobní pomoc s propagací a prodejem vašich expertních služeb nebo produktů, za fixní měsíční poplatek?

VIP Skupina vám umožní získat pomoc a rady na míru vašeho podnikání, bez nutnosti platit tisíce korun za každou započatou konzultační hodinu

Stanete se členem uzavřené komunity podnikatelů všech oborů, úrovní, pohlaví i věkových skupin, kteří jsou na společné cestě za vytvořením a vylepšením trvale udržitelného systému na získávání zákazníků a klientů a budování jejich expertní značky.

Chcete se stát členem VIP Skupiny?


Co získáte členstvím ve VIP SKUPINĚ

Níže je výčet několika výhod, ke kterým získáte přístup, až se stanete členem VIP skupiny:

Přímá pomoc profesionálního marketéra

Já (Filip) snídám, obědvám a večeřím marketingové a prodejní strategie. Už od doby, kdy jsem jako puberťák experimentoval s vlastními projekty.


Ve VIP Skupině odpovídám na vaše marketingové dotazy a předávám vám to, co jsem se naučil za stovky nocí a dnů, které jsem strávil studiem těch nejlepších prodejních procesů a jejich testováním.


Můžete mi kdykoliv položit jakýkoliv dotaz ohledně marketingu a podnikání a já udělám maximum proto, abych vám dal odpověď, která vám pomůže.
Navíc si tak konstruktivně vybíjím svoji marketingovou posedlost a když pak navštívím příbuzné, kamarády, nebo další “civilisty,” vydržím 15 minut mluvit i o nečem jiném.


Aby bylo jasno, není to další “klub,” kde dostanete přístup k přednahraným videím. Ve VIP Skupině dostanete pomoc přímo na míru vaší specifické situaci.

Přestože je skupina primárně o tom, abyste se naučili sami propagovat a prodávat vaše produkty nebo služby…(Bez toho se v podnikání nikam nepohnete.)

Občas prostě vezmu vaše marketingové materiály a udělám v nich potřebné změny. Potom vám vysvětlím, proč jsem je udělal. Nejlépe se učí na konkrétních příkladech. A až budete tvořit další podobný materiál, už budete přesně vědět jakým chybám se vyhnout a co udělat jinak.

Komunita podobně smýšlejících podnikatelů

Nebudeme na to jen dva. Stanete se členem úzké komunity pozitivně smýšlejících podnikatelů, kteří jsou na podobné cestě, jako vy.

Podnikání dokáže být osamělé, když kolem sebe nemáte lidi, kteří vás skutečně chápu. VIP Skupina je bezpečný prostor, kde vaše nápady naleznou podporu a vašim otázkám se nikdo nebude smát. Všichni táhneme za jeden provaz. Přejeme si úspěch a navzájem si pomáháme.

Sociální učení (Mentoring na steroidech)

Představte si, že se chcete na něco zeptat, ale než stihnete zvednout ruku… zeptá se někdo jiný a vy získáte odpověď. Nemusíte už ani pokládat svůj dotaz. To je efekt sociálního učení.

Díky unikátní formě spolupráce, kdy jsou odpovědi na všechny dotazy k dispozici pro celou komunitu, se budete učit nejen ze zpětné vazby a rad, které získáte na vaši specifickou situaci, ale i ze zpětné vazby, kterou získávají ostatní členové.

Říkám tomu “mentoring na steroidech.” Uvidíte stejné situace a problémy z mnoha úhlů a snadněji pochopíte univerzální marketingové a prodejní principy, které fungují napříč obory.

Exkluzivní výhody

Ke všem mým tréninkům a kurzům máte přístup jako první, zdarma, nebo s obří slevou. Jste VIP.

VIP Konzultace

Chápu, že jsou věci, které nechcete sdílet se skupinou. Chápu, že jsou věci, které chcete probrat se mnou, jeden na jednoho.


Všichni členové mají přednostný přístup k soukromým konzultacím se mnou, se slevou 52%.

Množství konzultačních hodin není nijak omezeno.


Přestože jsem raději, když si najdete své místo i v celé komunitě, jsou členové, kteří jsou ve VIP Skupině jen kvůli téhle výhodě. I to je OK. Pokud se mnou chcete osobně konzultovat vaše podnikání, členství ve VIP Skupině vám ušetří peníze.

Bonus

Vstup do VIP SKUPINY oslavíte s exkluzivními dárky

Tohle jsou bonusy, ke kterým získáte přístup ihned po přijetí do VIP Skupiny:

Bonus 1
Za plentou prodejní psychologie: 7 tajemství textů, které prodají cokoliv (Hodnota ∞)

Záznam exkluzivního webcastu, ke kterému jsem dal přístup jen svému věrnému publiku. Mluvím tam totiž o věcech, které jsou pro většinu lidí příliš kontroverzní. Týkají se totiž ÚČINNÉHO ovlivňování nákupního rozhodnutí – tedy ovlivňování na podvědomé a emoční úrovni. Protože to je úroveň, na které se všechna nákupní rozhodnutí odehrávají.

Jsou dva druhy copywriterů (lidí, co píšou texty):
1) Copywrtiteři, kteří vám napíšou článek na blog, vtipnou znělku, nebo produktové popisky na eshop...
2) Copywrtiteři, kteří dokáží svým textem prodat.

První skupina pracuje s fakty, argumenty, zábavností… Druhá skupina sice také pracuje se vším vyjmenovaným, ale má v arzenálu ještě mnohem silnější zbraň: emoce.

Každý, kdo umí tvořit opravdu účinné prodejní texty, prodává na základě emocí. Fakta a racionální argumenty hrají až druhé nebo třetí housle a… někdy dokonce nehrají vůbec žádnou roli.

Emoce člověka doslova ovládají. A když vy ovládnete jeho emoce… Můžete člověka přimět nakoupit, prodat, nebo udělat cokoliv dalšího, co vy uznáte za vhodné. Musíte jen vědět, jaké emoce vyvolají jakou akci, a potom je vyvolat v ten správný moment.

Až vstoupíte do VIP Skupiny, získáte okamžitý přístup k záznamu neveřejného webcastu, kde ukazuji 7 nejsilnějších emočních spínačů, které fungují jako nitky, řídící každý krok nic netušících lidských bytostí. Jsou to struny, které stačí rozeznít a lidé budou zpívat vaši písničku.

Tento webcast nikdy nebyl a nebude veřejně k dispozici. Nechci totiž, aby se tyhle citlivé informace dostaly do rukou podvodníků a prodejců šmejdů. Webcast "Za plentou prodejní psychologie: 7 tajemství textů, které prodají cokoliv" je jen pro lidi, kteří mají SKVĚLÉ produkty/služby a chtějí je prodávat co nejefektivněji.

Na webcastu ukazuji 7 nejúčinnějších emočních spínačů, které vám pomůžou tvořit výrazně účinnější prodejní texty. Ať už pro prodejní stránku, video, webinář, reklamu… nebo jakýkoliv jiný prodejní materiály. Tyhle spínače jsou zakořeněné hluboko v naší genetice a proto fungují napříč VŠEMI skupinami – věkovými, profesními, inteligenčními, příjmovými…

Za trochu přes půl hodiny se dozvíte 7 nejúčinnějších emočních spínačů. Bez omáčky. Žádné rozsáhlé akademické povídání na tři hodiny.

A přestože správné použití mých 7 emočních spínačů vám může vydělat hromady peněz, vy získáte okamžitý přístup k záznamu ZDARMA, jako přivítací bonus do světa účinných prodejních strategií.

Bonus 2
Knihovna funnelů (Hodnota 7450+ Kč)

Studium reálných marketingových a prodejních strategií je jedna ze stěžejních odpovědností každého podnikatele.
Není to složité. Není to drahé. Prostě se podíváte, jak to dělají ti úspěšnější a zamyslíte se: „Jak můžu něco z toho využít já?“
Abych vám to ještě ulehčil, rozhodl jsem se vám dát okamžitý přístup do mé Knihovny funnelů.

Knihovna funnelů je neustále se rozšiřující databáze (72+) nejúspěšnějších světových konverzních trychtýřů, které jsem za vás prošel (utratil jsem v nich přes 7450 Kč z vlastní kapsy), zmapoval a rozdělil do kategorií. Snadno tedy najdete inspiraci při tvorbě vašeho vlastního prodejního procesu.

VIP SKUPINA

  • Osobní podpora
  • Komunita
  • Sociální učení
  • Exkluzivní výhody
  • VIP konzultace s Filipem
  • 3 tajemství prodejních textů
  • Knihovna funnelů

1470 Kč

měsíčně

100% FIXNÍ CENA. NAVŽDY. 

VIP Skupina je úzká, elitní komunita, kde každý člen dostává osobní podporu přímo ode mě.

Abych mohl každému členovi zajistit osobní podporu, můžu do VIP Skupiny přijmout jen velmi omezené množství lidí.

V první řadě to znamená, že pečlivě vybírám, koho do VIP Skupiny pustím. Pokud si nejsem jistý, že máte odhodlání se učit a pracovat na sobě a svém podnikání, nedostanete se mezi nás, i kdyby byl váš tatínek ředitel zeměkoule. A NE, nepomůže ani když mi budete posílat nahé fotky.

VE druhé řadě to znamená, že jako regulační mechanismus má VIP Skupina předem stanovený progresivní růst ceny. Čím více členů bude skupina mít, tím více bude muset každý nový člen zaplatit.

VIP Skupina už zdražila dvakrát a blížíme se do bodu, kdy zdraží znovu.


Dobrá zpráva je, že pokud vstoupíte teď, současná cena už vám zůstane navždy. I když noví členové budou platit dvojnásobek, nebo trojnásobek, vaše cena se nikdy nezvýší.


Má to jedinou podmínku: Nesmíte členství přerušit. Pokud členství ukončíte a později se rozhodnete do skupiny opět vstoupit, budete samozřejmě platit cenu, která bude aktuální.

100% ŽÁDNÉ ZÁVAZKY.

Aby vám byla zajištěna stálá cena, bude se vaše členství automaticky prodlužovat ve vámi vybraném intervalu (měsíc, rok…)

Pokud se ale kdykoliv rozhodnete ve členství nepokračovat, stačí když napíšete email na info@malyfilip.cz a po skončení už uhrazeného období se s vámi v dobrém rozloučíme.

Chceme mezi sebou jen ty, kdo chtějí být mezi námi. Žádné složitosti. Žádné vyčůrané smlouvy. Žádné triky. Odejděte kdykoliv to vaše srdce bude cítit.

Odpovědi na časté otázky:

Teprve začínám, bude mi členství k něčemu?

100% ano. Pokud začínáte, tady máte možnost začít na pevných základech. Ušetříte si spoustu zkoušení, testování a počátečních nezdarů.

Nejsem už v marketingu nováček, ale chci se posunout dál, je VIP Skupina pro mě?

100% ano. Nic si neužívám víc, než sdílení pokročilých marketingových a prodejních strategií.

Jak zaplatím?

Členství ve VIP Skupině uhradíte platební kartou Visa nebo Mastercard, díky čemuž si zajistíte automatické prodloužení členství za stálou cenu. Platba probíhá přes 100 % zabezpečené platební rozhraní společnosti Stripe. Stripe je předním světovým poskytovatelem plateb na internetu dodržující nejvyšší mezinárodní standard zabezpečení. Všechna data jsou šifrovaná a my, ani nikdo další k nim nemá přístup.

Když si to rozmyslím, vrátíte mi peníze?

Ano, pokud nevstoupíte do skupiny, můžete si požádat o vrácení peněz do 14 dní od zakoupení. Jakmile ale vstoupíte do skupiny, dostanete okamžitý přístup k obsahu a vrácení peněz už není možné. 

Mohu členství kdykoliv ukončit?

Ano, členství můžete kdykoliv ukončit. Stačí napsat email na info@malyfilip.cz. Po skončení již uhrazeného období budete odebráni ze skupiny a žádná další platba vám nebude účtována.

Podnikám v MLM, je VIP Skupina pro mě?

Ano, pokud podnikáte v MLM eticky a chcete růst, rádi vás mezi sebou přivítáme. Nebojte, nebudete zdaleka jediný člen, který podniká v síťovém marketingu a nikdo na vás nebude koukat skrze prsty. Síťový marketing, podobně jako každý druh podnikání, jde dělat dobře a morálně, ale také špatně a nemorálně. VIP Skupina je pro podnikatele všech oborů, úrovní, ras, pohlaví, i věkových skupin, kteří podnikají s dobrým úmyslem a nestaví peníze nad morálku.

VIP Skupina je pro vás ideální volba pokud:

  • Jste lektor, kouč, konzultant, freelancer, tvůrce kurzů, podnikatel v expertní oblasti nebo síťovém marketingu

  • Chcete získávat více zájemců, zákazníků/klientů a peněz

  • Informace z blogů, videí, seminářů, webinářů a kurzů vás neposouvají tak rychle, jak si přejete

  • Tušíte, že osobní spolupráce se zkušeným marketérem vás dokáže posunout mnohem rychleji a mnohem výrazněji

  • Podnikání je pro vás více, než způsob, jak si vydělat peníze. Baví vás podnikat a baví vás se v podnikání zlepšovat. Rádi investujete do svého rozvoje a svého podnikání.

  • Chápete, že prodej a propagace vašich produktů je kriticky důležitá část podnikání, protože vám pomáhá dostat vaše produkty/služby k těm správným lidem

Teď už víte, jak moc je VIP Skupina jiná, než kurzy a “kluby” s přednahranými videi. Je tak jiná, že je skoro hloupé to srovnávat.


Proč myslíte, že špičkoví sportovci, umělci i podnikatelé platí statisícové i milionové částky koučům, poradcům a mentorům? Proč si nekoupí kurz, nebo nepustí video na YouTube?

 
Pokud se chcete skutečně posouvat, potřebujete pomoc na míru, ne jen obecné informace.


Díky unikátnímu způsobu sociálního učení, ale získáte nejen osobní pomoc od Filipa, kdykoliv budete potřebovat, ale také neomezenou možnost učit se z neustále přibývajícího množství odpovědí na otázky dalších podnikatelů, ke kterým získáte okamžitý přístup, jakmile se do VIP Skupiny přidáte.


Komunita podporujících podnikatelů na stejné vlně už je pak jen třešnička na dortu.

Vím, že jsme se nikdy neviděli osobně a rozhodnutí začít osobní spolupráci se může zdát jako riskantní krok.

 
Abych byl naprosto upřímný: Budete trochu riskovat. Minimálně nějaké peníze.

VIP Skupina je sice MNOHEM levnější, než jakákoliv jiná forma osobní spolupráce se zkušeným marketérem. Není ale zdarma.


A ano, můžete pokračovat ve hledání informací na internetu, koupit si další kurz, přihlásit se na další webinář...
Co ale riskujete je, že strávíte dny, týdny, měsíce, roky, hledáním odpovědí na otázky, na které bych vám dal odpověď za pár minut.


Jestli také rádi sledujete rozhovory s úspěšnými podnikateli, znáte asi nejčastější odpověď na otázku:


“Co byste udělal/a jinak, kdybyste začal/a znovu?”


Odpověď je: “Nechal/a bych si pomoci dříve.”


Protože čas je ta nejcennější komodita, kterou si za ušetřené peníze zpátky nekoupíte.


Mimoto, jedna jediná dobrá rada vám může snadno zaplatit členství ve VIP Skupině na několik let dopředu…


Ve VIP Skupině ale dostanete tolik rad a odpovědí, kolik budete potřebovat. Teď si představte tu návratnost. :)


První krok je vyplnění krátké žádosti. Uvidíme, jestli je pro vás VIP Skupina to pravé.

MalyFilip.cz

Obchodní podmínky   |  Ochrana osobních údajů   |      |