fbpx

Chcete do Vašeho podnikání implementovat systém, který Vám bude získávat zákazníky 24h/denně, 7 dní v týdnu?

Implementační program

Krabička Praktického Marketingu Vám umožní vybavit Vaše podnikání KOMPLETNÍM systémem, který dlouhodobě funguje těm nejúspěšnějším marketérům a podnikatelům u nás, i ve světě.

Díky unikátnímu “doplňovacímu systému”, dáte do provozu CELÝ stroj na získávání zájemců, zákazníků a zvyšování jejich útraty. Krok za krokem. Za nejkratší možný čas. Bez tápání a hledání dalších dílů skládačky.

Tohle není jen produkt, který si koupíte a načerpáte z něj informace. Tohle je osmi týdenní cesta k úplné transformaci vašeho podnikání, kterou absolvujete spolu se mnou.

Každý týden budete implementovat konkrétní části vašeho nového marketingového systému, které povedou k většímu, 8 týdennímu cíli.

Vstupte nyní a získejte živou podporu od Filipa


Takhle vás Krabička Praktického Marketingu povede k trvale udržitelnému úspěchu ve vašem podnikání:

Krabička Praktického Marketingu je jiná než cokoliv, co znáte.

Každý týden dostanete přesný plán akce na další týden. Tímhle způsobem můžete pracovat kousek po kousku a nebudete se cítit, jako když pijete vodu z hadice a nestíháte polykat…

…protože zahlcení je nejčastější důvod stagnace, kterému se musíte vyhnout.

1

TÝDEN 1: Hledání ideálních zákazníků

Všichni zákazníci nejsou stejní. Někteří jsou prostě lepší, než jiní. Lépe se vám s nimi pracuje. Utratí u vás více peněz. Je snazší je přesvědčit ke koupi…

V prvním týdnu získáte odpovědi na klíčové otázky o vašich zákaznících, které vás nejspíš ani nenapadlo si položit. Zjistíme, kdo přesně je váš ideální zákazník a jasně definujeme jeho skutečné touhy, potřeby a motivátory k nákupu.

Lidé nenakupují na základě faktů. Nakupují na základě emocí. I nejracionálnější člověk nekoupí něco, z čeho nemá dobrý pocit. Až potom přichází na řadu fakta.

Jestli jste do teď měli jen “avatara” vašeho zákazníka, v prvním týdnu posunete definici vašeho zákazníka na zcela jinou úroveň, která vám umožní prodávat násobně efektivněji.

Jestli do teď nemáte ani “avatara,” první týden pro vás bude přelomový.

Až dokonale poznáte svého zákazníka, budete tvořit sdělení, která s ním skutečně rezonují a motivují ho k akci, kterou vy určíte. Ať už chcete, aby nakoupil, nebo aby vám dal třeba doporučení... Ať už sdělení píšete do reklamy, na stránku, nebo třeba do emailu...

V prvním týdnu si vytvoříte skálopevný základ, který okamžitě povýší výsledky každé vaší budoucí marketingové snahy.

Ideální zákazník v 9 krocích

Zjistíte, kdo je váš IDEÁLNÍ zákazník, krok za krokem, a vytvoříte si přehledný seznam jeho vlastností a skutečných potřeb, cílů, snů, strachů... Až budete tvořit vaši další reklamu, stránku, email, nebo příspěvek, už nebudete tápat. Tohle bude váš průvodce.

Tahák pro průzkum trhu

Průzkum trhu není jen “něco složitého,” co si objednávají velké firma za velké peníze. Tahák vám pomůže si udělat vlastní, PRAKTICKÝ, přehled o tom, jaká je situace na trhu kolem vás a jak ji vy můžete využít. Je to o prostém pozorování. S tahákem budete vědět, po čem se dívat.

2

TÝDEN 2: Neodolatelná nabídka

Ve druhém týdnu se naučíte tvořit sdělení a nabídky, kterým váš zákazník prostě nebude schopný odolat. Dostanete konkrétní části, které obsahuje KAŽDÁ z milionových nabídek, které jsem studoval a složíte si vlastní NEODOLATENOU nabídku, na míru vašemu ideálnímu zákazníkovi.

Tvorba extrémně silných nabídek je pravděpodobně ta vůbec nejdůležitější dovednost, kterou se každý podnikatel a marketér musí naučit.

Tržně definujícího sdělení

Vy i vaši potenciální zákazníci budete mít jasno CO a PRO KOHO děláte. Stačí doplnit políčka do vzorce.

Marketingové sdělení

V 10 krocích vytvoříte sdělení, které bude komunikovat v čem jste unikátní, lepší a proč by si měl váš ideální zákazník vybrat zrovna vás. Už nebudete muset nic “vymýšlet,” budete následovat prověřený proces, který nikdy nezklame.

Implementační list 

Komponenty nabídky, pokrývající všechny úrovně přesvědčovací pyramidy, na jednom místě.
Hned v druhém týdnu si vytvoříte všechny stavební bloky, které později jen doplníte do šablon, díky unikátnímu vkládacímu systému KPM.

Neodolatelný konzultativní prodej

Přesný postup, jak prodat prémiové služby nebo produkty, pomocí jediného hovoru. Jediný způsob, který vám umožní přivést potenciálního zákazníka k objednávce za desítky tisíc, hladce, jako když horký nůž projíždí máslem.

3

TÝDEN 3: Magnet na zákazníky

V 6 krocích ušijete dokonalé lákadlo na vaše ideální zákazníky, přímo jim na míru. Správně zvolený – a hlavně – správně pojmenovaný magnet na zákazníky, bude do vašeho podnikání nasávat zájemce, jako obří, nezastavitelný vysavač, utržený ze řetězu. Rozdíl mezi dokonalým magnetem na zákazníky a průměrným “ebookem ZDARMA” je jako den a noc.

Magnetický titulek

Proces, který vám umožní vytvořit titulek krok po kroku, na základě 6 nejúspěšnějších schémat špičkových copywriterů. Plus jeden super-titulek, který vládne všem.
Magnetický titulek bude vaše tajemství nadprůměrně účinných lákadel na zájemce, rekordně otevíraných emailů i reklam s nevídanou návratností.

Šablona perfetkního webináře

Můj oblíbený magnet na zájemce – webinář. KAŽDÝ můj webinář přinesl prodeje v řádu statisíců. Dám vám svoji šablonu, která vám umožní účinný webinář postavit, snímek po snímku prezentace.

4

TÝDEN 4: Landing page & funnely

Už ve 4 týdnu nabídnete váš magnet na zákazníky ke stažení, pomocí speciálně sestavené stránky, která FUNGUJE. Vyhnete se nejčastější chybě, kvůli které vaše konkurence splachuje peníze do záchoda. Ušetříte si čas, díky připraveným a nespočetněkrát vyzkoušeným šablonám, které… FUNGUJÍ. Během jednoho dne bude vaše stránka hotová.

Šablona landing page

Dostanete připravenou šablonu landing page (vstupní stránky) s prázdnými políčky, do kterých jen doplníte komponenty, připravené z minulého týdnu. Snazší už to být nemůže.

Šablona funnelu pro offline magnet

Magnet nemusí být elektronický. Může to být i kniha, ukázka produktu apod. Díky šabloně Free+Shipping funnelu můžete jako magnet zdarma posílat fyzickou věc, ze které váš potenciální zákazník bude nadšený – a zároveň vydělávat!

5

TÝDEN 5: Meta reklamy

Možná ten nejhodnotnější týden, který by ale bez ostatních týdnů neměl význam. Teď využijete materiály z předchozích týdnů a zapojíte je do úspěšných Meta reklam. Naučíte se použít nejúčinnější strategii, založenou na milionech korun investovaných do Meta reklam. Žádné váhání a bloudění po Business Manageru. Budete vědět, kde kliknout, co nastavit – a hlavně – co do reklam napsat a jaký obrázek nebo video přidat.

Příprava na spuštění Meta Ads 

Dostanete přesného průvodce, který vás provede založením a nastavením všech potřebných věcí, ještě než začnete. Nevadí, jestli jste dosuď nespustili jedinou reklamu, nebo ani nemáte účet na Facebooku. Budete mít návod, jak na to.

Strategie a šablony pro spuštění Meta Ads

Spustíte první várku reklam, podle nejúčinnější testovací strategie. Budete mít k dispozici 3 vzorce, do kterých stačí doplnit vaši nabídku.

Manuál pro řešení problémů s reklamami

Už nikdy nebudete tápat: “Proč to nefunguje?” Budete mít manuál, který vám umožní identifikovat a odstranit každý běžný problém s reklamami na Facebooku či Instagramu.

Vyhodnocování a rozmnožování Meta Ads

Naučíte se poznat, které reklamy máte vypnout, a které “rozmnožit,” aby vaše zisky rostly. Díky tabulce na sledování výkonnosti reklam, budete mít neustálý přehled o výsledcích vašich reklam. Tabulka bude druhé nejčastější místo (hned po vašem bankovním účtu), které budete navštěvovat vždy, když si budete chtít zlepšit náladu. Když se něco pokazí, díky tabulce to zjistíte ihned a nebudete pálit peníze za nevýdělečnou reklamu.

6

TÝDEN 6: Oslňující balíček

Sestavíte speciální Oslňující balíček, který se automaticky pošle každému novému zájemci. To, jak začnete vztah s potenciálním zákazníkem, je klíčové. Už nikdy nepropásnete šanci udělat VÝJMEČNÝ první dojem. Oslníte vašeho potenciálního zákazníka. Bude vás mít rád. Bude vám věřit. Bude se těšit na další materiály od vás. Bude od vás chtít nakoupit.

Oslňující dárek (+ Přehled pro tvorbu dárku)

Budete vědět jak vybrat, vytvořit a pojmenovat dárek, který na vašeho potenciálního zákazníka udělá OPRAVDOVÝ dojem, postaví vás do pozice experta a autority a vybuduje MASIVNÍ důvěru.

Klientský checklist (+ Šablona cheklistu)

Unikátní nástroj, který pomůže vašemu potenciálnímu zákazníkovi, prohloubí vaši pozici experta a autority a… Nastaví nákupní kritéria, podle kterých vy budete JEDINÁ volba.

7

TÝDEN 7: Uvítací sekvence

První dny po tom, co zákazník projeví zájem o vaši nabídku jsou klíčové. Uvítací sekvence je automatizovaná emailová sekvece, která prohloubí vztah mezi vámi a potenciálním zákazníkem a přivede ho k prodeji, během pouhých sedmi dní, s použitím konceptu Přitažlivé postavy.

Dopisy s překvapením

Zapomenutá strategie legendárních amerických marketérů zajistí, že vaše sdělení nezůstane neotevřené. Jediná strategie, která přináší prakticky 100 % otevření.

Automatizace uvítací sekvence

Dvakrát kliknete...A je to. Vaše automatizace bude v provozu během minut.

Představení přitažlivé postavy

Tajemství nejoblíbenějších značek (i těch osobních – i jeden člověk může být značka!), které vás posune z kategorie “Komodita” do kategorie “Celebrita.” Najednou budou chtít lidé kupovat od VÁS, ne od kohokoliv ve vaší kategorii. Budou chtít VAŠE produkty/služby a budou připravení si za to připlatit.

8

TÝDEN 8: Follow up

To že někdo nenakoupil hned neznamená, že nenakoupí nikdy. Někteří lidé vás potřebují lépe poznat, než vám dají peníze. To je normální.
Jedna z nejčastejších chyb, kterou podnikatelé dělají je, že… NEZŮSTÁVAJÍ V KONTAKTU SE ZÁJEMCI. Nemají systém, který by dlouhodobě udržoval kontakt s každým potenciálním zákazníkem, prohluboval s ním vztah a přiváděl ho k prodeji. Přitom to nestojí ani korunu navíc a dlouhodobě to přinese zhruba trojnásobek původních prodejů.
Díky jednoduchému Follow up systému si automatizuje komunikaci s potenciálními zájemci na celý rok. Jakmile automatizace nastavíte, budou prodávat za vás. Měsíc po měsíci, rok za rokem. Vy je můžete dál zlepšovat (a zvyšovat si příjem), nebo se věnovat čemukoliv, co vaše srdce ráčí.

Marketingový kalendář

Váš plán, kde jasně uvidíte, kdy se posílá jaký materiál. Už žádné “Dochází nám peníze, udělejte rychle ňákou kampaň.” Díky marketingovému kalendáři budete mít vše naplánované. Budete dopředu vědět, že prodáváte každý jeden měsíc. Že každý týden získáváte nové reference a doporučení. Že každé čtyři měsíce budete mít EXTRA přísun objednávek a peněz. Jistota a klid, kterou vám dá marketingový kalendář, je k nezaplacení.

Tematická nabídka, Email s příběhem, Motivační email, Reaktivace ztracených zákazníků, Sklizeň (+ šablony)

“Ano, je důležité být v kontaktu se zájemci. Ale co jim pořád posílat?” Tohle je odpověď. Pět druhů prověřených kampaní a marketingových materiálů, kterými naplníte svůj marketingový kalendář. 

Systém a šablony na získávání referencí

Získávání doporučení a referencí a klíčová dovednost, kterou se musí každý obchodník naučit. Pokud má být internet vaším nejlepším obchodníkem, musíte ho naučit získávat reference pravidelně a automatizovaně. Díky připraveným šablonám to bude snadné. Jen doplníte políčka.


BONUS: 13 užitečných online nástrojů

Poznáte 13 nejlepších nástrojů, které používám pro sebe a pro klienty. I jestli jste profesionální marketér, s obličejem ošlehaným září monitoru, nebudete znát všech 13 nástrojů.
Všechny nástroje jsou online (nemusíte nic instalovat - stačí vám internetový prohlížeč). Většina jich stojí pár šupů (vydělají vám mnohokrát víc, než stojí). Některé jsou zcela zdarma (nebudou vás stát ani korunu).

Krabička Praktického Marketingu je jediný program, kde dostanete:

986 minut videa

Videolekce, kde se dozvíte vše podstatné.

(Hodnota 59 160 Kč)
Šablona landing page & funnel pro fyzický magnet

Ušetříte tisíce za marketéra, webdesignéra, programátora a desítky hodin času. Do připravených políček stačí doplnit jednotlivé komponenty, které už máte připravené.

(Hodnota 10 000 Kč)
Uvítací sekvence

Dostanete příklad Filipovi vlastní uvítací sekvence, rozbor klientské uvítací sekvence + šablonu, podle které vytvoříte vlastní úspěšnou sekvenci. Budete vědět co přesně má být obsahem kterého emailu. Ušetříte si desítky hodin strávených sezením nad prázdnou stránkou s blikajícím kurzorem a desítky hodin mazání, přepisování, mazání…

(Hodnota 12 500 Kč)
Funnel pro automatizovaný webinář

Až uspořádáte první úspěšný webinář (pokud budete chtít – není to povinné:)), můžete ho během chvíle automatizovat. Webinář se pak bude vysílat v pravidelných intervalech, a vy už u něj nebudete muset trávit svůj čas. Budete jen vyřizovat objednávky. Stačí vzít nahrávku webináře a vložit ji do speciálně naprogramované šablony automatizovaného webináře. Šablona se postará o registrace, vysílání i přístup k záznamu. Ušetříte tisíce za speciální software pro automatizaci webinářů a jednotky až desítky hodin nastavování.

(Hodnota 14 500 Kč)
Konzultační funnel

Dostanete speciální sekvenci stránek, kterou Filip a jeho klienti používají pro automatické získávání rezervací schůzek s potenciálními klienty a jejich filtraci a třídění. Stejnou sekvenci stránek Filip používá i pro rezervaci placených konzultací s klienty.
Dostanete optimalizovaný rezervační proces, který upravíte během několika desítek minut. Ušetříte tisíce korun za tvorbu stránek a nastavení a předejdete spoustě nervů s optimalizací.

(Hodnota 5 000 Kč)
OCC Call script

Přesný postup, jak prodat prémiové služby nebo produkty, pomocí jednoho hovoru. Dostanete Filipův call script, založený na stovkách hovorů a nespočtu úprav a optimalizací, který vám umožní prodávat bez odporu. Nebudete vlezlý obchodník, se kterým potenciální zákazníci hanlují o ceně. Budete lékař, který předepisuje léčbu. Budete odborník, kterému se neodmlouvá.
Pokud nabízíte služby, nebo produkty, s vyšší cenovkou, nebo o tom uvažujete, pravděpodobně nenajdete účinnější prodejní postup.

(Hodnota 19 000 Kč)
16 dopisů s překvapením

Neobvyklý nástroj, který zajistí 100% otevření vašeho sdělení. Unikátní know-how, které střeží jen několik světových marketérů, které si za něj nechají platit částky v tisících dolarů. Vy dostanete hned 16 příkladů, takže si můžete vybrat ten, který nejlépe pasuje na vaše podnikání.

(Hodnota 48 000 Kč)
Pracovní listy, tabulky, nástroje, příklady...

KPM není vzdělávací program. Je to implementační program, kde budete každou novou informaci zavádět do praxe.

(Hodnota ∞)

HODNOTA CELKEM: 168 160 Kč

Bonus

Osobní podpora ve VIP Skupině na 6 měsíců!

Úspěch se nerodí v izolaci. Proto teď k programu KPM dostanete exkluzivní bonus – přístup do Filipovi úzké, uzavřené VIP komunity.

 

Běžná cena členství ve VIP Skupině je 1470 Kč/měsíc. Hodnota členství je ale násobně větší. Je to totiž jediný PŘÍMÝ přístup k neomezené osobní pomoci od Filipa, bez standardního konzultačního poplatku 2700 Kč/h.


Komunita má pevně omezené kapacity na 100 členů. Filip je tak schopný každému členovi věnovat pozornost na úrovni, která nemá obdoby.

Podpora, která nemá obdoby
NAPROSTO SKVĚLÉ
Každou chvíli se tu naučím něco nového

 
Není to další z těch skupin, kde vám podporu budou dávat špatně placení “experti,” kteří si nedokázali zařídit ani vlastní konzultační praxi. Budete v každodenním, osobním, kontaktu přímo s autorem kurzu.


 Máte jistotu, že nikdy nezůstanete na holičkách a že vždycky dostanete podporu, kterou potřebujete, aby se vaše podnikání posouvalo dopředu snáze a rychleji, než kdy předtím.

Filip mi dal tolik odpovědí na moje otázky....

BONUSY, ke kterým získáte okamžitý přístup, jako člen VIP Skupiny

Knihovna funnelů

Studium reálných marketingových a prodejních strategií je jedna ze stěžejních odpovědností každého podnikatele.
 Prostě se podíváte, jak to dělají ti úspěšnější a zamyslíte se: „Jak můžu něco z toho využít já?“

Knihovna funnelů je neustále se rozšiřující databáze (72+) nejúspěšnějších světových konverzních trychtýřů, které jsem za vás prošel (utratil jsem v nich přes 7450 Kč z vlastní kapsy), zmapoval a rozdělil do kategorií.


Snadno tady najdete inspiraci při tvorbě vašeho vlastního prodejního procesu.

52% sleva na konzultace

Chápu, že jsou věci, které nechcete sdílet se skupinou. Chápu, že jsou věci, které chcete probrat se mnou, jeden na jednoho.


Všichni členové mají přednostný přístup k soukromým konzultacím se mnou, se slevou 52%. Množství konzultačních hodin není nijak omezeno. 


Zrodilo se to během hodiny s Filipem

Přestože jsem raději, když si najdete své místo i v celé komunitě, jsou členové, kteří jsou ve VIP Skupině jen kvůli téhle výhodě. I to je OK.


Pokud se mnou chcete osobně konzultovat vaše podnikání, členství ve VIP Skupině vám ušetří peníze.

Za plentou prodejní psychologie: 7 emočních spínačů, které prodají cokoliv

Záznam exkluzivního webcastu, kde ukazuji 7 nejsilnějších emočních spínačů, které fungují jako nitky, řídící každý krok nic netušících lidských bytostí. Jsou to struny, které stačí rozeznít a lidé budou zpívat vaši písničku.


Za trochu přes půl hodiny se dozvíte 7 nejúčinnějších emočních spínačů. Bez omáčky.

A přestože správné použití mých 7 emočních spínačů vám může vydělat hromady peněz, vy získáte okamžitý přístup k záznamu ZDARMA, jako přivítací bonus do světa účinných prodejních strategií.

(Hodnota 8 820 Kč)

HODNOTA CELKEM: 174 040 Kč

KRABIČKA PRAKTICKÉHO MARKETINGU
Krabička Praktického Marketingu

Implementační program 


24 700 

  • Okamžitý přístup do členské sekce
  • Pracovní listy, ukázky, šablony
  • 6 měsíců členství ve VIP SKUPINĚ

"Je to naozaj bezkonkurenčná vec na česko-slovenskom trhu"

Je to super, prehľadné, ľahko pochopiteľné a určite neľutujem investíciu - odporúčam každému, komu sa nechce stráviť stovky hodín hľadaním na nete, ale chce svoj čas využiť rozumnejšie a pomôcť svojmu podnikaniu hneď.


PS: ku šesť ročnej dcére sa nám narodili trojičky (3 chalani) a popritom mám fulltime prácu, takže pokiaľ niekto kalkuluje s tým že nemá čas, je to len výhovorka, pretože sa mu nechce alebo sa bojí neúspechu - času máme všetci rovnako, len treba vykročiť zo svojej štandardne príjemnej zóny tým správnym smerom. Filip vaše podnikanie nerozbehne za vás, ale jeho praktické rady a návody to pri troške chcenia dokážu citeľne nakopnúť a posunúť k úspechu.


Lukáš M.

Spokojený absolvent programu KPM

Pečeť 100% garance

Výsledky vás 100% nadchnou. Jinak dostanete peníze zpět.

KPM není akademické povídání. Je to implementační program, kde budete každý jeden týden dělat konkrétní kroky na cestě ke většímu, osmitýdennímu, cíli - vytvoření automatizovaného prodejního systému, který přináší zájemce a přeměňuje je na platící zákazníky, 24h denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce.

Nemůžu vám garantovat, že z vás KPM udělá milionáře. Neznám vás a vaše podnikání. Možná už své miliony na účtě máte.

Slíbím vám ale tohle: Aplikace postupů z KPM přinese do vašeho podnikání a života změnu, která vás nadchne. Jinak vám vrátím peníze.

Dám vám celých 365 dní na implementaci mých postupů. Když vám to nepřinese výsledky, jaké si VY přejete, podle vašich vlastních měřítek, prostě napište email na info@malyfilip.cz a celou investici dostanete zpět. Bez problému.

Moje jediná podmínka je, abyste tomu dali šanci a skutečně udělali to, co vám poradím. K programu získáte přístup okamžitě, a 365 dní je dost dlouhá doba na to vše vyzkoušet.

Když moje postupy ani nevyzkoušíte, pravděpodobně žádnou zásadní změnu nezažijete.
Pokud to nechcete ani vyzkoušet, prosím, neberte drahocená místa v KPM těm, kdo jsou odhodlaní pro změnu k lepšímu udělat maximum.

Krabička Praktického Marketingu pomáhá strategickým podnikatelům napříč obory

Je jedno jestli jste mentor, provozovatel vinotéky, finanční poradce, majitel reklamní agentury, realitní makléř, síťový marketér, nebo třeba tvůrce DeFi projektů...

Krabička Praktického Marketingu je postavená na univerzálních marketingových principech, které fungují nezávisle na odvětví.

Petr J.

Dobrokar, s.r.o

Úspěšný absolvent programu KPM

Janka B.

Mentorka

Úspěšná absolventka programu KPM

Igor A.

Expert na reality

Úspěšný absolvent programu KPM

David M.

Tvůrce rentiérského portfolia

 Úspěšný absolvent programu KPM

Marcela S.

Majitelka půjčovny party stanů

Úspěšná absolventka programu KPM

Pavel N.

Finanční poradce

Úspěšný absolvent programu KPM

Milan T.

Majitel marketingové agentury

Úspěšný absolvent programu KPM

Vladimíra P.

Podnikatelka v MLM

Úspěšná absolventka programu KPM

Petr B.

Majitel vinotéky

Úspěšný absolvent programu KPM

Otázky, které měli další podnikatelé, než se rozhodli vstoupit do programu KPM

Bude kurz zaměřený i prakticky?

Ano, KPM není ani tak vzdělávací program, jako je to implementační program. KPM je tedy zaměřená HLAVNĚ prakticky. Předávám tam důležitý informace a know-how, ale hlavně je to o IMPLEMENTACI těch informací. Týdne po týdnu budete, krok za krokem, tvořit jednotlivé části systému a následovat stejný postup, jako kdybych pro vás tvořil systém já na míru.

Každý týden vám vysvětlím důležité principy, nebo konkrétní části systému, dám vám přesný návod jak je použít a dám vám moje nástroje, které vám pomůžou s maximálně rychlou a efektivní implementací. Díky přístupu do VIP Skupiny navíc budete mít unikátní možnost se mnou neustále komunikovat o praktickém využití principů a systému pro vaše KONKRÉTNÍ podnikání.

Drobní podnikatelé a živnostníci si podle mě zaslouží víc, než jen informace. Zaslouží si výsledky. Pokud vám implementace postupů z programu KPM nepřinese výsledky, které vás nadchnou, vrátím vám peníze. Do koruny. Vím že postupy z KPM fungují a jsem si jistý, že budou fungovat i vám.

Jsem kouč, konzultant, realitní makléř, marketér, dělám MLM, vlastním pštrosí farmu, (...doplňte váš obor), je to pro mě?

Ano, KPM je postavená na univerzálních postupech, které jsou úspěšně používány snad v každém myslitelném odvětví. Pokud splňujete základní definici “Něco někomu prodávám,” postupy z programu KPM budou aplikovatelné i na vaše podnikání.

Program KPM nevyužijete naplnou pouze pokud prodáváte produkty s nízkou marží (desítky až nižší stovky korun na produktu).

Prodáváme na osobních schůzkách a po telefonu, bude nám to k něčemu?

Jednoznačně. I já prodávám svoje privátní služby po telefonu, a to, co ukazuji v programu KPM je to, co mi umožňuje během chvíle naplnit kalendář rezervacemi hovorů, z kterých si vybírám nejlepší zájemce o spolupráci, kdykoliv mám místo na nového klienta.

V KPM je celý postup, včetně funnelu který používám a dokonce i včetně mého “kouzelného” OCC Call Scriptu, který vám umožní přeměnit zájemce na zákazníka během jediného hovoru. Žádný emaily, žádné složité handrkování. I pokud nabízíte spolupráci za desítky nebo stovky tisíc.

Jestli prodáváte po telefonu a na schůzkách, jen OCC Call Script vám může změnit podnikání ze dne na den.

Můžu s tím začít později?

Ano, dnes získáte do členské sekce NEOMEZENÝ přístup. Můžete začít kdokoliv chcete. Zároveň můžete program procházet ve vašem tempu. Chápu, že když třeba rozjíždíte podnikání při zaměstnání, do toho máte 3 děti a navíc stavíte dům, budete mít na KPM méně času. Proto také dávám k programu 365 dní na vyzkoušení. Budete mít dost času vše implementovat a pokud vás výsledky nenadchnou, můžete si požádat o vrácení penez i třeba za 364 dní ode dneška. Pokud vás KPM nadchne (a já jsem přesvědčený, že ano), zůstane vám přístup do KPM navždy. Můžete se tedy do programu vracet a neustále zlepšovat vaše výsledky.

Už jsem prošel několik kurzů. Naučím se něco nového?

“Pokud je něco, co mi uniká, chci si být jistý, že to není něco zásadního.”

Tohle řekla Dan Kennedy - jeden z nejlepších marketérů všech dob, když se ho na marketingové konferenci zeptali, proč seděl v publiku přednášky o základech marketingu a ne ve vedlejší místnosti, kde se přednášelo o pokročilých marketingových technikách.

Podle mě to hezky ukazuje, proč se Dan Kennedy stal de facto marketingovou legendou a proč většině lidí jejich marketing a podnikání přináší průměrné, nebo podprůměrné výsledky...

Pokud ani po absolvování několika kurzů nejste tam, kde chcete být, pravděpodobně vám něco uniká. V Krabičce Praktického Marketingu se ujistíte, že to není něco zásadního. Potom se pustíme do pokročilejších technik. Budou tam věci, které už znáte? Asi ano. Budou tam ale určitě i věci, které neznáte. Co je ale nejdůležitější… budou tam věci, které “znáte” ŠPATNĚ.

Kromě toho, je KPM hlavně o implementačních nástrojích, jako pracovní listy, postupy, šablony automatizace... Takže, co si ve výsledku kupujete, je rychlost. Rychlost, se kterou dokážete vytvořit, vylepšit a duplikovat váš systém na získávání zájemců, zákazníků a maximalizaci jejich hodnoty. Co se tedy naučíte je... posouvat se mnohem rychleji a efektivněji.

Naučím se v KPM i přivádět návštěvnost do mého systému?

Tohle není další z těch kurzů, který vám dá jeden dílek skládačky a nechá vás hledat další dílky.

KPM je sestavená tak, aby vám dala VŠECHNY dovednosti a nástroje, které potřebujete k tomu, aby vaše podnikání prošlo kompletní transformací.

Přesné návody a šablony na FB Ads, magnet na zákazníky, webinář, landing page, konzultativní prodej, emailové sekvence, dopisy a offline materiály a mnohem více.

To dělá z KPM pravděpodobně nejkomplexnější marketingový program na tuzemském trhu, zaměřený na praktickou implementaci a rychlé výsledky.

Ještě nemám produkt, je to pro mě?

Otázka je, jak moc to myslíte s podnikáním vážně. Jestli to je: “Někdy v budoucnu bych se možná rád do něčeho pustil, když bude správná konstelace a budu mít čas a peníze navíc,” investice do KPM pro vás nemá smysl, protože stejně nikdy nezačnete. Ta perfektní doba totiž nikdy nepřijde. Tak to je. Vidím to kolem sebe pořád... “Ty jsi to měl dobrý, ale já nemůžu, protože...” “...chodím do práce” “...musím živit rodinu” “...nemám dost peněz” “...někdo mi vyfouknul nápad”... Řeknu vám teď tajemství: Neuspěje ten, kdo má perfektní plán nebo nejlepší nápad. Uspěje ten, kdo začne a vytrvá. Hlavní podmínkou úspěchu je ZAČÍT. Ten kdo nikdy nezačne, nikdy neuspěje.

Na druhou stranu, pokud to s podnikáním myslíte vážně a máte odhodlání začít, investice do programu KPM je nejlepší první krok, který můžete udělat. V první řadě, dostanete hned v začátku podnikání informace a postupy, na které ostatní přijdou za desítky let zkoušení.
V druhé řadě, investice, kterou uděláte, bude váš závazek, který vás přiměje přestat přešlapovat na místě. Pokud neuděláte první krok teď, když máte možnost získat návody, postupy a podporu, je dost možné, že lepší impuls začít už nedostanete a… nic se pro vás nezmění. Nikdy.

V neposlední řadě, jako člen KPM získáte i exkluzivní možnost propagovat samotný program KPM, za štědrou provizi. Takže i jestli nemáte produkt, v KPM dostanete i produkt, který vám umožní vydělávat ihned a bez rizika.

Jak zaplatím?

Členství v programu KPM uhradíte platební kartou Visa nebo Mastrcard, díky čemuž získáte OKAMŽITÝ přístup do členské sekce. Platba probíhá přes 100 % zabezpečené platební rozhraní společnosti Stripe. Stripe je předním světovým poskytovatelem plateb na internetu dodržující nejvyšší mezinárodní standard zabezpečení. Všechna data jsou šifrovaná a my, ani nikdo další k nim nemá přístup.

Je to víc peněz, než mám. Můžu zaplatit na splátky?

Jsem si vědom, že pokud teď nemáte na účtě ani 14 700 Kč, pravděpodobně program KPM potřebujete více, než kdokoliv jiný.

Na omezenou dobu jsem se tedy rozhodl nabídnout i možnost rozdělit platbu, až na pět měsíců, aby do KPM vstoupil každý, kdo to myslí se změnou svého podnikání a života vážně.

Možnost splátkové platby je tady: https://bit.ly/KPM-split

Musím používat nějaké programy, např.  Mioweb, Smartemailing atd.?

Nástroje můžete použít jaké chcete. Já vám ukáži nástroje, které používám já a které si myslím, že jsou absolutně nejlepší. Ukáži vám i bezplatné alternativy. Výběr pak nechám na vás. Jestli už používáte něco, co vám vyhovuje, můžete pokračovat. 

Nebudu vás nutit používat žádný konkrétní software. Není to o programech. Je to o strategii. O tom jaké sdělení budete předávat. Jak budete budovat vztah se zájemci a zákazníky... Mioweb je jen nástroj pro tvorbu stránek, jako stovky dalších... Smartemailing je jen nástroj na posílání emailů, jako stovky dalších…. Ve výsledku je celkem jedno s jakým nástrojem web postavíte, nebo z čeho posíláte emaily. Záleží na tom, jak web postavíte a co je na něm. Záleží na tom, co posíláte v emailech, případně kdy je posíláte. Z čeho je posíláte, nedělá žádný rozdíl.

Jsem už starší a s technikou se moc nekamarádím, je program pro mě?

Upřímně, jestli máte podnikání a chcete ho propagovat na internetu, budete se muset s počítačem trochu skamarádit. S pomocí KPM to bude lehčí, než bez pomoci KPM.

Ve výsledku máte vždy možnost si najmout někoho, kdo ty technické věci udělá za vás. Musíte ale vědět, co chcete aby pro vás udělal. A hlavně - musíte umět odkomunikovat v čem jste lepší. Proč by si lidé měli vybrat vás. Musíte dokázat způsobit, aby vás zákaznicí a potenciální zákaznici měli rádi. To je o obsahu sdělení. To je to gró.

Díky předpřipraveným automatizacím a šablonám dělá KPM technickou stránku tak jednoduchou, jak to jenom jde. Vždy to ale můžete dát synovi nebo vnukovi, který vám to za pár minut nakliká, nebo si někoho zaplatit.

Technickou stránko se určitě nenechte odradit. Jestli to skutečně chcete zvládnout, zvládnete to.

Mám fyzický byznys, s fyzickou lokací a fyzickými produkty. Je to pro mě?

I pokud máte fyzický byznys, vaši potenciální zákazníci jsou na internetu. Prohlíží si tam sociální sítě, čtou novinky, posílají emaily... Pokud o sobě nedáváte vědět na internetu, přicházíte o jedinečnou příležitost oslovit je.
A řekl jsem už, že KPM není jen o online metodách? Jak pravděpodobně jediný marketingový program na tuzemském trhu vám KPM dá i účinné metody, které vám umožní zasáhnout potenciální zákazníky i OFFLINE, až do jeho poštovní schránky, kde vaše sdělení nebude mít konkurenci.
Zní to překvapivě, ale účinnost offline metod v posledních letech stoupá a vy máte šanci si vybudovat nadčasový, integrovaný marketingový systém dřív, než se offline vrátí do módy.

Není to moc práce? Není 8 týdnů moc dlouho?

Aby bylo jasno: Tohle není kouzlo, kde stačí mávnout hůlkou a nechat zmizet všechny vaše podnikatelské starosti. Není to malá třpytivá věcička, která vám slíbí velké věci, ale nic nezmění a nechá vás hledat další třpytivou věcičku.

Tohle je opravdový marketingový systém a bude od vás vyžadovat opravdovou práci. To je důvod, proč je tenhle program dlouhý 8 týdnů – budete implementovat dílčí kroky, zatímco budete postupovat programem. Díky tomu se nezahltíte novými informacemi, nevzdáte to a dotáhnete to do konce.

Tvrdá práce je podmínkou úspěchu, není to ale záruka úspěchu.

Každý úspěšný podnikatel vám řekne, že pracoval tvrdě, aby jeho podnikání dostal tam, kde je.. Vemte ale v úvahu i druhou alternativu: Tvrdou práci, která ale přináší průměrné výsledky, nezvyšující se příjem a neustálé obavy o budoucnost. I to je realita podnikání, pokud pracujete bez funkčního systému.

Dovolte mi hádat: Pravděpodobně UŽ TEĎ na svém podnikání tvrdě pracujete... ale bez výsledků, které můžete mít se správnou strategií, postupy a nástroji.

8 týdnů není tak dlouhá doba, když vezmete v úvahu, že vaše podnikání se pravděpodobně za posledních 8 týdnů moc neposunulo.

Teď máte šanci udělat následujících 8 týdnů mnohem lepších, než těch posledních 8.

KRABIČKA PRAKTICKÉHO MARKETINGU
Krabička Praktického Marketingu

Implementační program 


24 700 Kč

  • Okamžitý přístup do členské sekce
  • Pracovní listy, ukázky, šablony
  • 6 měsíců členství ve VIP SKUPINĚ


Nezáleží na to, kde se se svým podnikáním nacházíte.

I když:

1) Máte skvěle fungující podnikání a hledáte nové tipy, které by vám pomohly pozvednout vaše podnikání na novou úroveň.

Jen jeden jediný “aha moment” z KPM vám může přinést záplavu nových objednávek a vystřelit vaše podnikání do úplně jiné příjmové skupiny. Během chvíle.

2) Zrovna začínáte a učíte se základy.

KPM je to nejlepší, co vás mohlo potkat, protože se vyhnete ohromnému množství promrhaného času a peněz. Všichni ostatní plýtvají těmito drahocenými zdroji na objevování, zkoušení a testování. Vy budete mít ve vašem podnikání to, co už funguje ostatním. Stačí to zkopírovat a implementovali do vašeho podnikání.

3) Podnikáte, ale stojíte na místě.

Nic se neděje… všichni jsme byli v takové situaci. KPM vám ukáže postupy, které vás posunou z místa a dostanou vaše podnikání na zcela novou úroveň. Funguje to ostatním a vám to bude fungovat taky.

MalyFilip.cz

Obchodní podmínky   |  Ochrana osobních údajů   |      |